Alla inlägg under januari 2010

Av Lii H - 26 januari 2010 14:53

Hej!


Har börjat på min lärdomsprov så bloggen har fått vila lite:)

Tyvärr inte shoppingen.. Har hunnit shoppa till mig 3 klänningar till ^^

Nu ska jag ta det lugnt. Har nämligen en Spa resa till Tallinn med några vänner att se fram emot och betala. Väldigt billiga behandlingar måste jag dock säga. Hälften av priset vi har här i Finland.

På tal om pris, hörde jag tyvärr att vår moms på 22% kommer att öka med 1%:/

En trevlig överraskning däremot när jag var och handlade mat vid Citymarket. Ytterligare en ny salong märke av shampo och balsam är ute!

 


Franck Provost är Frankrikes mest kända frisör.


Shine expert 750 ml

Nutrition expert 750 ml

Color expert 750 ml

Repair expert 750 ml


För priset av 8,90 euro/st


Svårt och hitta lite mer information men det ska tydligen vara bra.

Ska testa sen när mina Tresemme flaskor tar slut, fast det känns lite fel att byta när man vet att det produkt man använt verkligen fungerar.

Men det finns alltid place for improvement:)

Av Lii H - 7 januari 2010 14:02

Hej!


Gott Nytt år!

Årets första köp är denna vackra eleganta klänning för vilket tillfälle som helst på rea från www.asos.com:)

 

Ovido - Quiz & Flashcards