Alla inlägg under juni 2011

Av Lii H - 23 juni 2011 16:45

Eftersom jag jobbar på Lindex måste jag ju uppdatera lite veckans nyheter...

 

     

Av Lii H - 22 juni 2011 23:32

Har sökt länge efter en kort svart kavaj, hittade från H&M (den till höger) men såklart var storleken slut. Måste nog klaga lite på H&M online shop, deras leverans tid kan ibland, verkligen dröja några månader! Men en som bestämt ska ha någonting ger förstås inte upp, utan jag sökte vidare. Vips hittade jag denna underbara kavaj! (den till vänster) Så den klickte jag hem direkt! Från ebay på nytt :)  

Av Lii H - 21 juni 2011 16:16

Har varit och köpt ett nytt armband från Smedlund. Fick nämligen ett presentkort som dimission present av mina underbara vänner.


 

Av Lii H - 14 juni 2011 14:57

Tänkte det var dags att köpa en ny jacka som man kan ha t.ex ovanpå en klänning nu till sommaren (trenchcoat), och fastnade för den här söta jacka med en rosett på baksidan + den söta halsduken får man på köpet. Älskar allt som har rosetter på sig!

Klickade hem den genast från ebay för 35 euro, väldigt rimlig pris med tanke på att en sådan här trenchcoat skulle vanligtvis kosta ca 60-70 euro!


Ovido - Quiz & Flashcards