Alla inlägg under september 2009

Av Lii H - 22 september 2009 14:50

Hej!


Gissa om man hoppa några ggr när man såg att ankomstavin för min GHD hade dykt upp i postluckan:D

Sprang direkt till posten får att plocka upp den!

När jag öppnade paketet var allt i skick förutom att stöpseln var av UK sorten:/ Men jag tyckte det gömde sig

Europeisk stöpsel under UK stora stöpsel, men vågade inte öppna.

Så istället sprang jag till Clas Ohlson efter en Eu-UK adapter. För att sen komma hem till att min kompis skicka meddelande om att jag ska öppna UK stöpsel för den Europeiska stöpseln va inuti! Jahapp... DÅ var det bara att returnera den andra:)

Men äntligen är jag en jättenöjd GHD ägare!:) Tog bara 2 dagar för leveransen WOW

I paketet jag fick inkluderades hår serum, värmematta, och själva GHD plattången:)

Hemsidan:http://www.ghdhair.com/

 

Av Lii H - 21 september 2009 14:48

Idag är en ledig dag, älskar min läsordning med måndagar eventuellt fredagar ledig.

Så hinner man med sin planering för veckan.

Funderar på att rensa min garderob, såg på Tyra Bank show att det man inte burit under 1 år, är inte dina kläder längre. Men var ska man hitta motivationen att sälja/ge/kasta bort sina kläder?

Tänk om man har sålt eller gett bort någo av sitt plagg, för att sen tänka tillbaka, men den skulle jag ha behövt nu?

Förra helgen ordnade min klasskompis "kläd - byte party", vilket gick ut på att alla inbjudna skulle ha med sig plagg dom inte använde så vi kunde byta eller betala för, vissa hade nog en stor del med sig hehhe. Själv hade jag inte hunnit rensa min garderob så jag hade med mig två par t-shirts och ett par skor. Skorna gick åt åtminstone:D Själv hann jag inte byta till mig något. Men ingen fara det ska ordnas en gång till!

Så får se, det bästa är ju att jag har en lillasyster som kommer att vilja ha mina plagg sen som t.ex klänningarna som hon är så förtjusta i;)

Sen vill jag bara berätta att jag och min gubbe ha firat vår tre årsda förra tisdag, och lilla gubben

blev tre månader gammal.

En sån här fin brudorkide med så många knoppar har jag då inte sett! Följt av en underbar middag vid Fransmanni!

Tack älskling!  

Av Lii H - 9 september 2009 17:55


Hejsan!


Idag stormade så in i ******* saker på fönsterbrädan blåst iväg på golvet dom bara  när vi hade fönstret upp ^^

Jag började kl 10, men bestämde mig att ligga kvar under täcket, med rädslan att jag skulle vinpustas iväg nånstans:D

Klev dock upp några ggr för att titta till lilla gubben, när han fått nytt kattsand (granulat) som han nu som då äter och har ett sånt liv med.. Inte så bra med andra ord.. Kvällen innan grävde han så mycket i hans kakka låda att all skit o granulater flög all stans, buse! Ett gott skratt fick man iaf:)


Japp, då va hösten här, och ett par nya skor till hösten behöver man. Jag bestämde mig för ett par svarta lågklackade stövlar från det nyrenoverade K-Kenkä här i Vasa som hade öppningserbjudande på 20%, passar en studerande alldeles utmärkt!:D Dessa passar utmärkt för kallare dagar, när dom är lite utfodrade 59,90 köpte för 47,90 sådär passligt pris med tanke på att stövlar brukar vara i 80€ klasssen!

Efter dessa par, har jag fått upp ögonen över Marco Tozzi's sko modeller!

Väldigt stilrent och elegant! Kollade in dessa oxå, men tänkte praktiskt så;)


Ovido - Quiz & Flashcards