Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Lite shopping:)

Av Lii H - 9 september 2009 17:55


Hejsan!


Idag stormade så in i ******* saker på fönsterbrädan blåst iväg på golvet dom bara  när vi hade fönstret upp ^^

Jag började kl 10, men bestämde mig att ligga kvar under täcket, med rädslan att jag skulle vinpustas iväg nånstans:D

Klev dock upp några ggr för att titta till lilla gubben, när han fått nytt kattsand (granulat) som han nu som då äter och har ett sånt liv med.. Inte så bra med andra ord.. Kvällen innan grävde han så mycket i hans kakka låda att all skit o granulater flög all stans, buse! Ett gott skratt fick man iaf:)


Japp, då va hösten här, och ett par nya skor till hösten behöver man. Jag bestämde mig för ett par svarta lågklackade stövlar från det nyrenoverade K-Kenkä här i Vasa som hade öppningserbjudande på 20%, passar en studerande alldeles utmärkt!:D Dessa passar utmärkt för kallare dagar, när dom är lite utfodrade 59,90 köpte för 47,90 sådär passligt pris med tanke på att stövlar brukar vara i 80€ klasssen!

Efter dessa par, har jag fått upp ögonen över Marco Tozzi's sko modeller!

Väldigt stilrent och elegant! Kollade in dessa oxå, men tänkte praktiskt så;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lii H - 3 april 2013 13:19

Våren närmar sig så gör också min resa till Italien :-) Därför tänkte jag att ett par nya solglasögon skulle sitta bra ;-)        ...

Av Lii H - 15 mars 2013 23:20


Våren är kanske inte här ännu.. men snart är den, därför tänkte jag eftersom jag inte äger en jumpsuit, måste skaffa en   Men var får man tag på en sådan såhär dags då.. Jo Ebay! Ebay har verkligen en oändlig urval av sortiment av allt nästan mellan ...

Av Lii H - 28 februari 2013 15:35


Nämnde tidigare att det skulle vara roligt med något nytt färgglatt, så ett par persikofärgade byxor med matchande örhängen samt en väska kammade jag hem :-)   ...

Av Lii H - 25 februari 2013 22:21

Fördelen med att arbeta i en affär där det är ordning och reda gör att det smittar av sig på hemmafronten också :-)     Lagom till våren ska garderoben uppdateras med lite mer färggladare färger. Men först ska jag kamma hem denna underbar...

Av Lii H - 22 februari 2013 00:22


Så har det nästan gått 2 månader av det nya året 2013 och årets resa är inplanerat. Förra året blev det Florens och jag förälskade mig i det italienska kulturen. Under hela veckan sken solen helt underbart och det var förvånansvärt varmt för att vara...

Ovido - Quiz & Flashcards