Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Lii H - 13 augusti 2009 21:06

Rean fortsätter sedan midsommar!

Och det är bara att frossa i sig en massa kläder nu till höst starten:)

JätteBra sajter som shippar till Finland:


www.bubbleroom.se

www.stylebystars.com

www.nelly.com

www.amiclubwear.com

www.asos.com

http://kotyr.se/
Av Lii H - 13 augusti 2009 20:15

Kom just på en sak!

Lade just på mig handkräm, och enligt vad den utlovar "Relieves dry skin from the first use" så stämmer det otroligt bra! Och vilken handkräm rekommenderar jag då om inte serien "Natusan" Soothing naturals. Intense moisture cream.

Hade verkligen torra händer, eftersom jag inte alltid kommer ihåg att lägga.

Gissa om händerna kändes lena efteråt:)

Av Lii H - 13 augusti 2009 19:17


Mitt allra första inlägg.. Alltid svårt att få en början.

Men småningom ska jag nog ha massor att blogga om!

Jag är ju trots allt kvinna ch då ska det spridas mycket babblas!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards